- Musím sa registrovať, keď chcem nakúpiť?
- nie, registrácia nie je povinná, nakúpiť môže každý človek, spoločnosť alebo štátna inštitúcia. Bez registrácie prichádzate o zľavy a množstvo benefitov, ktoré nájdete tu: FIREMNÝ SERVIS
- Môžeme platiť na faktúru?
- prevodom môže platiť každá spoločnosť, ktorá má pridelené IČO. Fyzická osoba môže platiť jedine vopred a následne sa bude objednávka pripravovať.
- Vieme najskôr dostať zálohovú faktúru?
- áno, v košíku pri platbách je možné zvoliť si platbu vopred na základe zálohovej faktúry. Zálohové faktúry sa spracovávajú počas pracovných dní, negenerujú sa automaticky.
- Potrebujeme najskôr cenovú ponuku, nech si môžeme dať schváliť objednávku.
- po vložení produktov do košíka je jednou z možností platby aj „cenová ponuka“. Po jej zvolení vám do e-mailu príde rekapitulácia objednávky, ktorú viete použiť. Zároveň sa dá v konte pozrieť celá objednávka. Individuálnu cenovú ponuku vám spracujeme po zaslaní podkladov na e-mail : obchod@mojepapiernictvo.sk
- Registroval/a som sa a nevidím zľavu 2% za registráciu.
- zľava 2% za registráciu sa nastavuje automaticky. Teda pokiaľ je zákazník prihlásený, zobrazujú sa ceny už po zľave. Množstevné a objemové zľavy sa uplatňujú automaticky na základe množstva a sumy v košíku. Konkrétna zľava bude zobrazená v rekapitulácii objednávky zaslanej e-mailom. Na produkty označené „akcia“ sa žiadna zľava neuplatňuje.
- Neprešla mi platba kartou, čo mám teraz spraviť?
- systém automaticky do 15 minút zašle do e-mailu link s možnosťou na opakovanú platbu. Taktiež odošle aj notifikáciu formou sms.
- Chcem zmeniť spôsob platby, ako to mám spraviť?
- pre zmenu platby odoslanej objednávky je potrebne nás kontaktovať buď na chat alebo e-mailom a spôsob platby upravíme.
- Neprišla mi faktúra a v objednávke nebola vložená
- faktúra/doklad sa vystavuje automaticky keď od nás objednávka odíde a vždy sa zasiela na e-mail objednávateľa. Pokiaľ faktúru nemáte, odporúčame si pozrieť spam/reklamy. Je možné, že bude tam. Ak faktúru nenájdete, kontaktujte nás a pošleme ju opäť. Keď potrebujete zaslať faktúru v papierovej podobe, je potrebné vložiť poznámku v objednávke a radi faktúru vytlačíme a pribalíme k tovaru.
- Kedy mám dopravu zadarmo?
- každý nákup nad 80€ má dopravu kuriérom zadarmo.
- Koľko potrvá doručenie mojej objednávky?
- pri každom produkte je aktuálna dostupnosť a dátum predpokladaného doručenia.
- tovar skladom spravidla expedujeme nasledujúci pracovný deň a podľa kuriérskej spoločnosti je doručenia 1-2 dni. Po expedícii vám príde link na trasovanie balíčku, kde budete presne vidieť jeho lokáciu.
- Máte aj kamennú predajňu?
- nie, našu kompletnú ponuku nájdete v e-shope a objednávku si môžete vyzdvihnúť u nás v kancelárii v Bratislave. Možnosti dopravy
- Posielate objednávky aj mimo Slovenska?
- áno, v košíku je možnosť zvoliť krajinu doručenia: Slovensko, Česká republika, Rakúsko, Maďarsko.