FAQ - Najčastejšie otázky

 

- Musím sa registrovať, keď chcem nakúpiť?

  • nie, registrácia nie je povinná, nakúpiť môže každý človek, spoločnosť alebo štátna inštitúcia. Bez registrácie prichádzate o zľavy a množstvo benefitov, ktoré nájdete tu: FIREMNÝ SERVIS

- Môžeme platiť na faktúru?

  • prevodom môže platiť každá spoločnosť, ktorá má pridelené IČO. Fyzická osoba môže platiť jedine vopred a následne sa bude objednávka pripravovať.

- Vieme najskôr dostať zálohovú faktúru?

  • áno, v košíku pri platbách je možné zvoliť si platbu vopred na základe zálohovej faktúry. Zálohové faktúry sa spracovávajú počas pracovných dní, negenerujú sa automaticky.

- Potrebujeme najskôr cenovú ponuku, nech si môžeme dať schváliť objednávku.

  • po vložení produktov do košíka je jednou z možností platby aj „cenová ponuka“. Po jej zvolení vám do e-mailu príde rekapitulácia objednávky, ktorú viete použiť. Zároveň sa dá v konte pozrieť celá objednávka. Individuálnu cenovú ponuku vám spracujeme po zaslaní podkladov na e-mail : obchod@mojepapiernictvo.sk

- Registroval/a som sa a nevidím zľavu 2% za registráciu.

  • zľava 2% za registráciu sa nastavuje automaticky. Teda pokiaľ je zákazník prihlásený, zobrazujú sa ceny už po zľave. Množstevné a objemové zľavy sa uplatňujú automaticky na základe množstva a sumy v košíku. Konkrétna zľava bude zobrazená v rekapitulácii objednávky zaslanej e-mailom. Na produkty označené „akcia“ sa žiadna zľava neuplatňuje.

- Neprešla mi platba kartou, čo mám teraz spraviť?

  • systém automaticky do 15 minút zašle do e-mailu link s možnosťou na opakovanú platbu. Taktiež odošle aj notifikáciu formou sms.

- Chcem zmeniť spôsob platby, ako to mám spraviť?

  • pre zmenu platby odoslanej objednávky je potrebne nás kontaktovať buď na chat alebo e-mailom a spôsob platby upravíme.

- Neprišla mi faktúra a v objednávke nebola vložená

  • faktúra/doklad sa vystavuje automaticky keď od nás objednávka odíde a vždy sa zasiela na e-mail objednávateľa. Pokiaľ faktúru nemáte, odporúčame si pozrieť spam/reklamy. Je možné, že bude tam. Ak faktúru nenájdete, kontaktujte nás a pošleme ju opäť. Keď potrebujete zaslať faktúru v papierovej podobe, je potrebné vložiť poznámku v objednávke a radi faktúru vytlačíme a pribalíme k tovaru.

 - Kedy mám dopravu zadarmo?

  • každý nákup nad 80€  má dopravu kuriérom zadarmo. 

- Koľko potrvá doručenie mojej objednávky?

  • pri každom produkte je aktuálna dostupnosť a dátum predpokladaného doručenia. 
  •  tovar skladom spravidla expedujeme nasledujúci pracovný deň a podľa kuriérskej spoločnosti je doručenia 1-2 dni. Po expedícii vám príde link na trasovanie balíčku,  kde budete presne vidieť jeho lokáciu.

- Máte aj kamennú predajňu?

  • nie, našu kompletnú ponuku nájdete v e-shope a objednávku si môžete vyzdvihnúť u nás v kancelárii v Bratislave.  Možnosti dopravy

Posielate objednávky aj mimo Slovenska?

  • áno, v košíku je možnosť zvoliť krajinu doručenia: Slovensko, Česká republika, Rakúsko, Maďarsko.